sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

Sijaistoimintoja

Munhan siis pitäisi tehdä opinnäytetyösuunnitelmaa ennen siskonpojan synttäreille lähtöä, mutta täällä mä vaan kirjoittelen teille. Onkohan mun arvot jotenkin sekaisin? :D Ja sen olen myös päättänyt, että vaikka olis mitkä synttärit tai mikä suunnitelma niin me mennään tänään ulos kävelylle!

Olen jotenkin jumahtanut yksinkertaisiin kynsiin, kuten varmaan kaikki ovat huomanneet. Yleensä mun kynsillä lepää vain värillinen lakka, harvoin päälle eksyy edes tarroja. Tänään tein meille ruoaksi kanaa ja nuudelia ja samalla, kun ruoka valmistui, tyhjensin tiskikonetta. Hei, mä oon nainen, pystyn tekemään montakin asiaa samaan aikaan ;-) Laitoin meidän jälkkärikuppeja hyllyyn ja siinä samassa huomasin, että komeesti oli kolme raitaa painautunut vasempaan nimettömään. Mikä avuksi?

Ensin ajattelin, että vetelen viivoja sinne tänne ja pistän pilkkuja johonkin suuntaan. Mutta ei, enhän mä voinut olla kokeilematta jotain uutta :D Tässä tulee lopputulos!
Käytetyt lakat:
IsaDora Sweet violet
Nail Art Lacquer tuollainen punainen glitter
Oriflame Very Me Nail Art hopea
Trind Quick Dry ja Top Coat
Strassikiekko
Dotting Tool
Komeasti ne poseeraa mun pienemmän kynsitarvikelaukun päällä ;)

Joo sori mä unohdin kääntää nää kuvat ennen niiden lisäämistä tänne! :D

Tässä siis perus IsaDora Sweet violet. Ihana lakka pelkästään näinkin!!

Tässä näkyy, ettei se IsaDorakaan kaikkeen pysty, esim. tuo peukalo on jälleen kerran hirveä. Siitä on geelit napsahtanut irti jälleen kerran eikä mulla ole ennen pääsiäistä aikaa sitä ruveta korjailemaan. Katotaan sitten piiitkänä, piiitkänä perjantaina :D

Tässä vasemman käden sormi, joka on luonnollisesti paremman näköinen kuin oikeassa kädessä.

Tässä molemmat samassa kuvassa. Joo ja taustalla mun vaaleanpunaiset pöksyt, kun avokin piti ottaa kuva :D :D :D Saa nauraa! Mut eipä tuo oikean käden sormi (kuvassa vasemmalla) ainakaan pilalle mennyt! Voin ylpeänä lähtee sinne synttäreille - paitsi jos onnistun vielä sössimään jotain! Ja joo, Top Coatia vähän levis tonne kynsinauhoille, mut ei hätää, sen saa kohtuullisen hyvin pois! :D

Ja nyt mä sain ihan oikeesti Jonskilta tunnustuksen ja samalla siihen tungetun haasteen :)
P.S. Jonskilla on aivan ihana harrastus, käykää kurkkaamassa!


Tunnustukseen kuuluu seuraavat kolme tehtävää.

1. Kerro linkin kera blogissasi, kuka lahjoitti tämän awardin.
2. Kirjoita viisi random faktaa itsestäsi.
3. Lahjoita tämä award 5 blogille/bloggaajalle. // Mä en nyt lahjoita tätä kenellekään, koska todella moni lukemani blogi on jossain bloginsa elämänkaaressa tämän saanut, mutta jos törmään johonkin uuteen blogiin niin lahjoitan tämän sinne! Jos kuitenkin juuri Sinä päätät ottaa tämän tunnustuksen itsellesi, niin linkitä ihmeessä blogisi tähän alle niin käymme kaikki kurkkaamassa!

Tässäpä sitten nämä random faktat:

1. En pysty koskaan lukemaan kirjoista tietoa ja samantien kirjoittamaan sitä esimerkiksi kouluesseeseen/muuhun tarvittavaan paperiin. Aivojeni täytyy hiukan aikaa sulatella tietoa, muokata se omalle ilmaisulleni sopivaksi ja sitten vasta pystyn kirjoittamaan sen auki. Tästä esimerkkinä oma kirja -projektini, joka on junnannut paikallaan jo vuoden. Olen aina märehtinyt seuraavia tapahtumia pitkään, ennen kuin ne voi kirjoittaa. Ja siis minähän pystyn kirjoittamaan tunnissa useamman sivun tekstiä, koska olen märehtinyt sitä niin kauan :D :D :D

2. Jos minun täytyy vaihtaa salasana jonnekin palveluun - esimerkiksi koulun intranettiin/sähköpostiin - niin valitsen ensimmäisen tavaran, joka silmiini osuu ja keksin siitä uuden salasanan. Mulla on ollut salasanoina esimerkiksi pelin nimi, kirjan nimi, taiteilija, eläin, kolikon kuva... :D Mutta ei ole sitten enää, joten turha yrittää hakkeroida :D :D :D

3. Pesen käteni aina kotiin tullessani, vaikka olisin vain vienyt roskat. Ulko-ovessa ja hissin napeissa on ainakin melkein 30 asunnon asukkaiden bakteereja. HYI!

4. Tatuoidut miehet yleensä ovat komeita ja puoleensavetäviä, mutta en haluaisi, että avokillani olisi tatuointeja - ainakaan montaa.

5. Hamstraan huulirasvoja. Ilmaiset näytteet päätyvät aina taskuuni kaksin kappalein ja lempihuulirasvaani Blistexiä löytyy kaapista 7-10 kappaletta kerrallaan. Ettei vaan pääse loppumaan.

4 kommenttia:

  1. Minäkin olen tuollainen multitaskingwoman haha, teen monta asiaa samaan aikaan. tänään aloitin aamun siivoamalla poikaystävän huoneen ja samalla laitoin tiskit koneeseen ku käväsin keittiös lol.
    On muuten ihana liila tuo lakka!
    Hauskat nuo randomfaktat :) Minulakkin on ehkä hieman liikaa noita rasvoja, mutta minulla on ne kaikki eri paikoissa, että missä tahansa kämppää sijaitsen, on huulirasva käden ulottuvilla haha :D

    VastaaPoista
  2. Oih, miten ihanat kynnet olet saanu aikaseksi, kerrassaan herkullisen näköiset. Hah, mulla on vissiin noita samoja strasseja korttien koristeluun ja olenkin miettiny et niitä vois kynsiinki käyttää :D. Milläs sä kiinnität ne?...en ihan aatellu alkaa askarteluliimalla söhläämään :D

    VastaaPoista
  3. Sulle on tunnustus mun blogissa, eri kuin tuo ylläoleva :)
    http://kunsii.blogspot.com/2012/04/liebster-blog-tunnustus.html

    VastaaPoista
  4. Minäpäs en ole tätä saanut, joten taidan ottaa vastaan!;)

    VastaaPoista

Asialliset kommentit tervetulleita!