torstai 18. lokakuuta 2012

MiMaxilta


 loka2

MiMax täyttää 2 vuotta ja juhlan kunniaksi verkkokaupasta löytyy ties mitä kaikkea kivaa! Kuvaa klikkaamalla pääset suoraan tarjousten pariin, nimeä klikkaamalla etusivulle :)

Mitäs minä sitten olen MiMaxilta hankkinut tällä kertaa? No, kuvarikkaassa postauksessani himoitsin water decalsseja ja nehän omistan nyt.




Linkitin jokaisen kuvan MiMaxin sivuille niin pääset kuvaa klikkaamalla tilaamaan samanlaisen water decals -arkin itsellesi! Tajusinpa sitten, että olisin samantien voinut napata nuo tiikeri-decalsit tuosta ja läimästä ne näiden oranssien kynsien päälle, jotka esittelin aiemmassa postauksessa. Hyvä minä \o/

Olen tahkonut tänään ties kuinka monta kirjaa läpi etsien lisää tietoa oppariini. Alkaa tulemaan jo korvista ulos... Pitäisi jaksaa viimeistään huomenna raahautua hakemaan viisi uutta kirjaa kirjaston palvelupisteestä, mutta onneksi voin samalla reissulla palauttaa useamman kirjan! Kuten huomaatte, Ansan mielestä lukeminen on yliarvostettua.

2 kommenttia:

  1. Voi itku!! Tein eilen mimaxille tilausta ja mulla jäi semmonen fiilis että jotain unohtu..tietysti nuo tiikeri-decalit!!:/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsit! Pitäisi siis aina muistaa tehdä nettiostoslista!

      Poista

Asialliset kommentit tervetulleita!