keskiviikko 31. lokakuuta 2012

Wolverine

Yksi mun kaikkien aikojen lempparihahmoistani on Hugh Jackmanin Wolverine. Ei riitä edes sanoja kuvailemaan, miksi. Äsken kuvaillessani nykyisiä kynsiäni tuli näistä mieleen Wolverine, joten kulkekoon nämä sillä nimellä :D

Kynsinaisten chatissä mietin eilen ääneen, että milläs sitä lakkaisi seuraavaksi. Lepikossa kuhisee -blogin Mirja hihkaisi, että viininpunaista ja hopeaa! Ensinnäkin, mulla ei ole viininpunaista lakkaa, eikä tulekaan, ja toisekseen tuo hopea...Öh, mitä keksin hopealla tehtäväksi? Noo, nappasin laatikosta punaiseksi lakaksi Kineticsin Raspberry Beret'n ja hopeaksi Oriflamen Very Me Nail Art -lakan. Ja näin syntyi Wolverine-mani.


Kuvia koneelle lataillessani tajusin kynsinauhojen olevan taas kuivat. Jos tehdään taas niin, ettei kukaan avaa näitä kuvia isommiksi, vaan katsotte ne tuollaisena pieninä ;)

Tuliko kellekään muulle mieleen Wolverine vai tuliko mieleen jotain muuta?

Mulla on edelleen kurkku kipeänä. Sain sunnuntaina antibioottikuurin, vaikka lääkäri ei tehnyt edes nieluviljelyä. Tosin mistä sen tietää, vaikka se alkuperäinen kipu olisikin hellittänyt, nyt taitaa särkeä yskiminen.

Niin ja mulla on muuten työpaikka! Olin muutama viikko sitten haastattelussa yhdessä pienryhmäkodissa ja sieltä soitettiin, että saako mua ehdottaa hallitukselle, että palkattaisiin toimeen. Hallitus päätti, että olen sijaisena, kunnes he kokoontuvat uudelleen tammikuussa ja näkevät tutkintopaperini. Sitten mut vakinaistetaan :)

Opparin jättöön on viikko... Kai mä sen sitten saan tehtyä, kun pitää nuo paperit saada :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asialliset kommentit tervetulleita!