tiistai 20. marraskuuta 2012

Mielenkiintoinen otsikko

Moi kaikki!
Ei mulla mitään erityistä asiaa ollut, kunhan tulen testaamaan, toimiiko RSS Graffiti (tai joku sen tyyppinen) tuolla Facebookin puolella. En ole pariin päivään saanut linkitettyä postauksiani Facebook-sivuilleni, joten yritän nyt tuon kautta. Olisi kuitenkin mukavaa, että myös Facebookin kautta blogiani lukevat saisivat ajankohtaisesti ilmoituksen uudesta postauksesta :)

Mä tästä siirryn katsomaan True Bloodin ekaa tuottaria. Olen ihan hurahtanut siihen, vaikken olisi koskaan uskonut :D Onko täällä muita katsojia?

Muistakaahan käydä äänestämässä ja osallistumassa arvontaan täällä.

2 kommenttia:

  1. True Blood <3 Minulla on ne kolme tuottista dvd:llä. Olen tosin tainnut katsoa vain kakkosen puoleen väliin :D En edes muista.
    Mutta kirjoja olen myöskin lukenut :3

    VastaaPoista
  2. True blood on niin paras!! Seuraan sitä jenkkien tahdissa tosin... Muistaakseni toka tai kolmas tuotantokausi oli supertylsä, mutta kantsii jaksaa kattoo! Uusin kausi on super juicy! ;D

    VastaaPoista

Asialliset kommentit tervetulleita!