maanantai 1. heinäkuuta 2013

A-England - Saint George

Heippa rakkaat lukijat! Toivon, että olen nyt palannut masennuksen mailtani. Ihan selvää kynsimasista on ollut havaittavissa, kun ei ole lakkailu innostanut yhtään. Sitten iski muutto päälle ja kaikennäköistä onkin tähän kesään jo mahtunut. Pyritäänpä nyt siihen, että lakkailu lisääntyy, koska tämänpäiväinen lakkailu muistutti mua taas siitä, kuinka rakas tämä harrastus mulle onkaan :)

En nyt jaksa jaaritella, mitä kaikkea olen puuhaillut, sanotaanko näin, että kesääni on mahtunut seuraavia juttuja:
- kynsimiitti Liedossa (josta tulossa sponssipakettipostaus, kunhan jaksan)
- juhannuksen vietin vapaapäivillä
- keskiaikaiset markkinat ja käsityöläismarkkinat Turussa
- no se muutto! :D

Enkä ole vieläkään löytänyt sitä kirottua laturia! Yritin etsiä sitä jo vanhempienikin luota, koska heillä on samanlainen kamera kuin mulla, mutta isäni tokaisi, että olen tainnut toisenkin napata mukaani... Enpä tiiä siitä sitten... Kännykän kanssa kuvailuun menee hermo, joten kohta sorrun ostamaan sen laturin!

Mutta pari kesäkuvaa...
Söin rahkaa viime kesän mansikoista. Pitäisi tänä kesänä tehdä ihan tuoreista ja jossain kohtaa on pakko täyttää pakkanen mansikoilla! 

Naantalissakin kerettiin jo pyörähtään. Tässä kuvaa tiestä, mikä vie vanhaan kaupunkiin.

Ansa loikoo uudessa kiipeilypuussa :)

Tämmöstä söin viime perjantaina Hus Lindemansilla, kun oltiin opiskelukaverin kanssa siellä lounaalla. Vallan jees lounas ja tämä salaattipöytä oli paljon parempi kuin lämminruokapöytä :) Graavilohi oli erittäin hyvää! 


Kynsillä tänään Adeninasta ostamani A-Englandin Saint George. Lakka on mielettömän upea sinivihreä, joka peittää yhdellä kerroksella! Ei jättänyt minua lainkaan kylmäksi näin ensimmäisenä lakkauksena "kynsimasennuksen" jälkeen. Huomista aurinkoa odotellessa, josko näyttäisi vielä upeammalta :) Nyt telkkarin pariin, jutellaan taas!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asialliset kommentit tervetulleita!