lauantai 4. tammikuuta 2014

Syntilaatikon ja lakkalaatikon päivitys

Piti teille esitellä Tiia Vanhatapio by Seppälän Moss ja Lac Attackin Nymphadora, joka kuuluu Lacin Potter-kokoelmaan. TalkandBaken Mimosa teki kimppatilausta ja hihkaisi, että Potter-kokoelmaa saisi hänen kauttaan tilattua. Mähän olin ihan fiiliksissä ja karjaisin "Mulle kaikki!" Mimosa vähän ihmetteli, että kaikkiko, vastasin uudelleen: KAIKKI. Noh, sanotaanko näin, että joka kokoelmasta pitää jokin lakka olla loppu, tosin en nyt muista lainkaan, mikä niistä oli loppu.

Mulle kuitenkin matkasi 18 lakkaa, jotka ihana avokkini kävi hakemassa SmartPostista torstaina. Availin innoissani iltavuoron jälkeen laatikkoa ja jaottelin lakat itselleni jääviin ja myyntiin/arvontaan lähteviin. Itselleni jäi 11 lakkaa, loput nappasikin kaksi innokasta Lahjaringin chattaajaa omiin hoiviinsa.

Perjantaina taas heräsin ajoissa (koska pyysin Ansaa herättämään minut klo 9, herätys tuli klo 8.45) ja kuulin, kun postiluukku kolahti. Olin aivan ihmeissäni, että posti tuli siihen aikaan! Luulin, että isännöitsijä tai joku muu toisi jotain kokousmainoksia tai muuta vuokrayhtiön sisäistä postia, mutta ehei: kaksi noutoilmoitusta. Olin todella ihmeissäni, että mitkä kaksi pakettia olen tilannut. Muistin kyllä odottavani Kikon pakettia ja hartaasti toivoin toisen ilmoituksen koskevan sitä, mutta entäs se toinen sitten? Onko avokkini tilannut jotain eBaysta ja PayPalilla maksaessa olisi jäänyt minun nimeni näkyviin? Nooh, selvittämään asiaa.

Postitäti antoi minulle kaksi Kikon pakettia! KAKSI! Valitettavasti siinä ei mitään muuta ihmeellistä ollut kuin se, että kaikki eivät mahtuneet samaan laatikkoon, koska tilasin myös ystävälleni Kikon uuden tekstuurikokoelman. Mutta sainpahan lisää lakkoja, hip hei ja hurraa! En omistanut aiemmin yhtäkään Kikoa, nyt omistan 22 :D

Ja siitä kiva aasinsilta syntilaatikkoon. Vaihdoin syntilaatikkoni sijainnin tuollaiseen hauskaan virkattuun pussiin. Luulen, että siskoni on tehnyt tämän ihan itse, koska saimme sen joululahjaksi. Se oli silloin täynnä karkkia, mutta nehän on jo aika päiviä sitten syöty. Syntilaatikko muuten näyttää tältä:

Onko se nyt enää edes laatikko vaan ennemmin pussukka. Synti kuin synti :D Siellä majailevat nyt 10 Lac Attackia ja 20 Kikoa. Laceja siksi 10, että tosiaan testasin sen Nymphadoran ja olin aivan varma, että otin siitä eilen kuvat ja poistin sen kynsiltä. Muistin jopa, kuinka otin Nymphadorasta erikseen kuvia! Mutta kamerasta ei näitä kuvia tänään löytynyt. Olen ehkä jostain ihme mielijohteesta poistanut kuvat, kun olen aamu-unisena säheltänyt.

Kikoja 20 kpl siksi, että eilen lakkasin pinkillä tekstuurilla ja 4 tuntia myöhemmin löysin itseni Kauppakeskus Myllystä. Ja lakat rutussa. Poistin lakat ennen kuvien ottamista. Nyt on taas Kikoa kynsillä, tummempaa punaista mansikkaleimoilla. Jos jaksan vielä näin illalla, otan kuvat suihkun jälkeen.

Sain vihdoinkin aikaiseksi järjestellä lakkalaatikkoni! Tyhjensin ja muutin järjestystä.
OPIt paraatipaikalla edessä keskellä. Sekalaisia lakkoja muissa laatikoissa, mutta kuitenkin edes jonkinmoisessa järjestyksessä. OPI-lakkojen vieressä vasemmalla vähän halvemmat lakat tai ns. markettilakat ja myös ne, joista on vain muutama yksilö. Niiden takana IsaDoria, Chinaa, Color Clubia ja sen sellaisia lempparimerkkejä. Toinen iso laatikko oikealla takana sisältää Zoyat, Kikot kunhan ne saadaan testattua ja Lac Attackit kunhan testaan nekin. Myös muita merkkejä sieltäkin löytyy. Kokoelmani ei ole niin suuri, että pitäisi olla jokaiselle merkille oma laatikko. Paitsi tietty nuo OPIt mahtuvat täydellisesti tuohon pitkulaiseen laatikkoon. Tuon sinisen laatikon tulen siirtämään ylempään vetolaatikostoon, kunhan saan sen ensin siivottua.

Jos nuo jäivät jäljelle, niin miten sain tehtyä tilaa?
Nämä lakat menevät todennäköisesti könttänä myyntiin. En ole edes laskenut, montako lakkaa tässä on. Olen kuitenkin suunnitellut, että yhdelle lakalle tulee hintaa noin 1€. Erikseen tuskin lähden näitä myymään...

Nojuu jospa siirryn näitä mansikkakynsiä kuvailemaan, kun avokki riensi suihkuun ennen mua. Mennään huomenna Ideaparkkiin mun vanhempieni kanssa. Iskä on sitä mieltä, että kyllähän uudella autolla täytyy johonkin päästä :D Mun auto onkin todella uusi, kaksi kuukautta ollut jo kovassa käytössä.

Jos bongaat mansikkakynnet huomenna Ideaparkissa niin tule moikkaamaan :)

1 kommentti:

  1. Uuh kikoja! Pitäis miittailla joku päivä niin voisin tyhjentää tuota sun myytävien koria. Toi Essie näyttää ainaki kivalta :p

    VastaaPoista

Asialliset kommentit tervetulleita!