tiistai 21. helmikuuta 2012

Mä oon ollut tuhma, mutta toisaalta olen siitä niin onnellinen

Käytiin tänään Skanssissa ja askeleeni kohdistuivat Kicksiin. Sieltä löysin himoitsemani IsaDoran lakan, jonka olin aiemmin nähnyt jossain blogissa. Enkä taaskaan tähän hätään muista, että mistä blogista. En ole edes satavarma, että se on sama sävy, mutta ihan tarpeeks lähellä se on!! Sitten tarttui mukaan toinenkin kuolettavan ihana IsaDora. Sitten mä näin ne. China Glazet Turun Skanssin Kicksissä, vaikka mä juuri tänne väitin kiven kovaa, ettei niitä muka Turussa ole!! Anteeksi kaikille, joille olen väärää tietoa levittänyt. China Glazet on siellä alahyllyllä, Dependien ja O.P.I.en kanssa samassa välikössä. Voisiko joku viisas kertoa, miksi O.P.I.t maksaa niin paljon? Tai siis miksi ne maksaa ihan liikaa?

Tässä perheeni uudet tulokkaat. CG hyvin hailakka vaaleanpunainen. Muutaman minuutin harkitsin kunnon punaisen ostamista, mutta sitten aina joku pieni ääni päässäni sanoo, että käyttäisinkö punaista muuten kuin jouluna? Turun Kicksin erittäin huono puoli on se, ettei siellä ollut kuin punaisia ja punaisensävyisiä lakkoja! Ei ainuttakaan vihreää, lilaa, sinistä, keltaista... Niin ja ostinhan mä sitten Kicksin oman pienen pullon vihreää lakkaa, vaikka se lilakin oli niin syötävän hyvän näköinen, että ehkä meen hakemaan sen sillä 5€:n lahjakortilla, jonka sain ;) Sitten nuo IsaDoran mahtavat lakat!

Tämä lakka tuotti suoranaisen WOW-efektin. Meinasin huutaa. Maailman ihanimman värinen tummanvihreä, jossa vähän shimmeriä. En nyt jaksa hakea sitä tuosta parin metrin päästä tarvikelaukusta, vaan jaan sen nimen sitten, kun se kynsilleni pääsee.

Tätä mä siis menin hakemaan!

Ihanan söpö!!

Voi kyllä, Tiia-joka-ei-käytä-vaaleanpunaista. China Glaze, vaaleanpunainen. Toimii kyllä huomattavasti paremmin liukuvärjäyksissä kuin yksikään niistä tummista punaisista, MURR!

Tässä on minun lakkaperheeni <3

Kineticsin kynsilakat :)

Monen vuoden vanhat L'Orealin Jet-Set -lakat :D Heitin tumman violetin joskus pois, koska olin käyttänyt sen melkeinpä loppuun! Niin, ja GOSH tuolla taustalla!

Kaksi uutta mini-Lumenea ja aivan surkea Mavalan lakka taustalla.

Koristelulakat: keltainen, glitter-lila, oranssi ja glitter-punainen. P.S. Toi glitter-lila ei kuivu koskaan...

Kaikki IsaDorani! Tässä tuo vihreys tulee oikeanpuoleisessa parhaiten esille.

Ainoa pullukkani!


Tämä on ihan Prismasta ostettu oikein tumma violetti. Rakastan!

Konadit.

Jotain vanhoja Rimmelin "kynnenvahvistajia": En tiedä, toimiiko, en osaa arvioida. Ja nythän mulla on geelit, ne on miljoona kertaa parempia kuin nämä!

Trindit! Vihreää rakastan, tuo sininen on siinä ja siinä, kun se leviää liian herkästi sormille ja kynsinauhoille tehden musta Smurffin.

Joku ilmaislakka. Ei kuivu koskaan.

Oriflamen Base & Top Coat, on muuten paras! P.S. Huomenna tulee Oriflame-edustajalleni pakettini, josta löytyy...Kaksi kynsilakkaa ja kaksi koristelulakkaa!!

Trindin Top Coat, koska tuo Oriflamen loppuu pian. SallyHansenin ihan paras Insta-Dri!

Näitä käytän torstaina kisakynsiin - jos siis ehdin lakkaamaan ne huollon yhteydessä. Jos en ehdi, niin teen kisakynnet perjantaina. Katsotaan, miten sijoitun kisassa, niin nähdään, näytänkö niitä kynsiä teille lukijoille koskaan :D Jos sinua kiinnostaa myös osallistua, klikkaa tätä!
Nyt sitten luin Lepikossa kuhisee -blogin postauksen Seppälässä myytävissä Models Own -lakoista. Nyt sinne on sitten tullut ne ihanat kevätsävyt, joita samaisen blogin aikaisemmassa postauksessa kuolasin. Huoh, eikun sinne siis ja syömään nuudeleita vähäksi aikaa. No, onneksi opintotuki tulee ihan parin viikon päästä taas!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asialliset kommentit tervetulleita!