sunnuntai 26. helmikuuta 2012

Uudet kynnet ja Oriflame / New nails and Oriflame

Eilen illalla sain kohtuullisen nopeasti eheytettyä tuon poikki napsahtaneen kynnen. Tällainen lyhyt ja nopea postaus kynsistä.
At Saturday evening I had the chance to make a new nail to my middle finger. It even didn't take too much my time. Here's a quick one of the nails before and after.
Näin se napsahti.
So this what happened.


Uusi väri, uudet kynnet. Huomaa kyllä, että keskisormi on erilainen!
New color and new nails! You can see how the middle finger is different!

Lakkana käytetty IsaDora Lilac Bikini. On muuten violetimpi mitä kuvissa.
I used IsaDora's Lilac Bikini nail polish. This picture doesn't show how violet it really is.


Hihii!! Aloitin yhteistyön hyvän työkaverini kanssa :) Työkaverini on siis Oriflamen konsultti ja hän eilen kysyi, että mitä mieltä olen ollut Oriflamen kynsilakoista ja kynsienkoristelulakoista. Kuulemma jotkut olivat kyselleet, millaisia ne ovat. No, keksinpä siitä sitten, että hei mulla on blogi ja hänellä on Oriflame, joten aloitimme pienimuotoisen yhteistyön, jossa minä saan testata joitain tuotteita ja pistää tänne blogiini arvosteluja. Työkaverini saa siitä ilmaisen jakelukanavan ja arvostelijan kun taas minä saan silloin tällöin jotain oheistavaraa ;)
Yey! I started to co-work with my co-worker :D She is working for Oriflame and yesterday she asked how I liked Oriflame's nail polish and nail art lacquer. Well, I loved them :D Someone had asked her if those were good and my co-worker didn't know because she hadn't used them. So I had a brilliant idea! I have this blog and my co-worker has Oriflame. I suggested if I could write reviews about some of the products I have from Oriflame. It could help my co-worker to sell more products because then she could show that I have tried them and what I like about them. So she showed up at my doorstep this morning and brang some products for me to try. Yey, I get some free stuff and she gets free reviews :D

Tänä iltana siis kokeilen ensimmäisiä tuotteita. Olkaa huomenna kuulolla!
I will try some of the products this evening. Read about them tomorrow!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asialliset kommentit tervetulleita!