lauantai 21. huhtikuuta 2012

Ostoksia ja hömppää

Olette kyllä ihania te lukijat :) Taas on tullut pari uutta julkista lukijaa ja tilannehan on se, että pari päivää on aikaa tulla kaksi lukijaa lisää. Jos se 60 täyttyy - toivottavasti, sehän olisi teille lukijoille vaan hyväksi - käväisen ostelemassa ylläripalkinnon ensi viikolla. Jos maanantaina ei kuitenkaan ole tullut se 60 täyteen niin otan kuvat päivittyneistä arvontapalkinnoista, joista siis suurimman osan on sponssannut TPI-Service!

Olen muuten saanut todella hienosti kirjoitettua rakentavaa kritiikkiä tämän blogini suhteen! Olin ihan varma, että jotkut anonyymit rupee täällä päätänsä aukomaan lämpimikseen, mutta eivät olekaan ;) Taidanpa istua koko vappupäivän koneen edessä ja tuunaan tätä blogia lukijaystävällisemmäksi. Ehkä mä olen vain ollut niin innostunut omasta blogista, että kaikkee piti vaan tunkea mahdollisimman paljon joka puolelle :D Mutta saatte sitten vappupäivänä nähdä uuden, tuunatun blogin, kun julkistan arvonnan voittajat!

Olen tainnut viime aikoina vain kirjoitella ostoksistani enkä ole näyttänyt niitä teille lainkaan! Laiskuus taitaa vaivata tätä naista täällä ruudun takana.
Essien mattalakka. Vedin sillä yhden viivan peukalooni, hyvin toimii, mutta ehkä se kokonaisvaikutus näkyy paremmin sitten ihan kunnon kynsilakan kanssa :D

Kaksi Kicksin kynsilakkaa, olivat tarjouksessa, kun Skanssin Kicks muutti paremmalle myyntipaikalle, ja Viva la Divan ihanan vihreä lakka.

Geelipurkit, jotka ostin kirppikseltä. Taisin näistä aikaisemmin mainita ja linkin myös pistin?

Tällaisella arsenaalilla olen menossa Hyvän Mielen Päivään Hansatorille ensi torstaina 26.4. Istun siellä siis harjoittelupaikkani yhtenä edustajana ja lakkaan kynsiä ilmaiseksi. Joten Turussa liikkuvat/asuvat/käyvät tulkaapa torstaina ilmaiseen kynsien lakkaukseen ;) Pitäisikö pistää tänne blogiin jopa joku pienimuotoinen "salasana", jonka lausumalla saatte ylimääräisiä koristeluja kynsiinne? :D :D

Keksin, että nämä mun geelikynsissä käyttämät tuotteet on aika kivasti yhdessä paketissa, kun tyhjennän yhden minigrip-pussin ja tungen ne kaikki sinne. Toimii!

Onko mun kynsiboxi jotenkin muuttunut viime kerrasta? On.

Työkaverini eli sponsorini eli TPI-Servicen edustaja tuli tuomaan arvontapalkintoja mulle tänne kotiin ja samalla toi mulle tällaisen ilmaislahjuksen! Olen todella kauan miettinyt, että joku hajuvesi pitäisi tilata/ostaa, mutta en ole saanut aikaiseksi. Ja nyt se tapahtui: Oriflamen Ultra Glam on mun!

Ihana purkki, ihana tuoksu, aaaah <3

Sain myös Oriflamen mascaran! Toimii hyvin!

Käytiin äitin kanssa ostamassa mulle uusi kevättakki. Okei, tämä on urheilutakki virallisesti, mutta ei sitä muille tarvi kertoo, kun meen tän kanssa harjoitteluun ja shoppailemaan :D

7 kommenttia:

  1. Voi miksen asu Turussa... :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei täällä niin kivaa ole, että sitä pitäs harmitella :D

      Poista
  2. Hehe voiskin olla jännää päästä toisen kynsibloggaajan lakattavaksi :D Täytyy katsoa jos satun olemaan sielläpäin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mun lakkaustaitoihin EI kannata luottaa :D Siksi mulla onkin ihan perus lakat mukana, ei mitään alus- ja päällyslakkoja eikä pikakuivattajia. Pistän lakattaville yhden kevyen kerroksen kynsiin ja soronoo :D

      Poista
  3. Mistä muuten ostit tuon essien lakan? Saako hintaa udella?! Mullakin polttelis nuo essiet vaan hinnat on huimat.. Varmaan hyviä ovat :)

    Laitoin tunnustusta sulle http://kynnellekykenevat.blogspot.com/2012/04/joku-tammonen-tunnustus.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vastasinkin jo piukupin blogiin tuon Essien hinnasta, joten laitanpa vastauksen tännekin: Essien mattalakka siis maksoi muistaakseni 15,90€ eli euron kalliimmalla lähti kuin ne värilakat. Ajattelin, että kerrankos sitä eletään ja pullo on sen verran kookas, että ainetta kyllä riittää :)

      Poista
    2. Niin ja mähän siis ostin sen Citymarketista :)

      Poista

Asialliset kommentit tervetulleita!