torstai 13. maaliskuuta 2014

China Glaze: Seahorsin' Around

Onpas pitkä aika siitä, kun olen viimeksi tänne kirjoitellut. Kauhean nopeasti menee aika :) Olen tässä välissä tehnyt itselleni vallan kivat geelit, tosin vasemman etusormen kanssa on kummallista ongelmaa. Siitä kynnestä rakennekynsi irtoaa *plop* eikä ees tunnu missään. Tänään tein siihen kolmatta kertaa viikon sisällä uuden kynnen, nyt tosin kokeilin eri yhdistelmällä kuin muissa kynsissä. Muissa kynsissä ei siis todellakaan ole samanlaista ongelmaa.

Muissa kynsissä pohjageelinä toimii Universal Nailsin pohjageeli ja rakenteena Mosaicin Elastic. Nyt etusormessa pohjageelinä Mosaicin Flexy ja rakenteena Mosaicin Crystal. Toivon mukaan geelien "vaihto" auttaa tässä ongelmassani edes jotenkin. Olen ihan tyytyväinen näihin rakenteisiin, tuntuvat hyviltä, eivät ole liian pitkät, ovat sopivan paksut ja muotoonkin olen tyytyväinen.


Olen aina luullut, että tämän lakan nimi on Seashoring Around :D Mutta tämähän on Seahorsin' Around. Sain tämän tällä hetkellä pyörivästä lahjaringistä. En itse ostanut tätä, koska todella toivoin, että joku sen minulle ostaisi. Ja niin kävi! Lakka peittää kahdella kerroksella. En osannut ensimmäistä kerrosta lakata tasaisesti, vaan esim. peukkuihin jäi ärsyttäviä kaljuja kohtia. Toinen kerros auttoi tähänkin. Olen todella tyytyväinen lakan kuivumisnopeuteen, se on huippua verrattuna vaikka Kikon tekstuureihin! Lakka oli pintakuiva aivan muutamassa minuutissa ja uskalsin alkaa säheltämään 20 minuutin päästä lakkailusta. Upeaa, kiitos China Glaze!

Mitäs tässä muuta on odotettavissa. Lueskelen paljon erilaista kirjallisuutta, osa on jopa tietokirjatasoa. Sunnuntaina olen menossa kynsiystävän luo iltaa viettämään. Tosin sieltä pitää lähteä kotiin heti seitsemältä, etten missaa Tähdet, tähdet -ohjelmaa :D Katson sitä tasan niin kauan kuin Jari Sillanpää on kisassa mukana.

Katsotaan kevään mittaan, mitä kesä ja kevät tuovat tullessaan. Toivottavasti nyt ei ainakaan lisää lunta, niin kuin lauantaiksi pelätään :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asialliset kommentit tervetulleita!