sunnuntai 8. huhtikuuta 2018

Kolmen vuoden tauon jälkeen

Hei, kaikki! Muistatteko minut? Olen noin kolme vuotta sitten tipahtanut kynsimaailmasta kokonaan ulos, ja sen kolmen vuoden aikana on tapahtunut paljon. Olen tehnyt paljon töitä, olen sairastellut, työnkuvani on muuttunut, olen opiskellut, vaihtanut työpaikkaa ja muuttunut ihmisenä.


Kynsilakkoja omistan edelleen. En ole niitä kuitenkaan ostanut tai tilannut vuosikausiin. Viimeisimmät uudet kynsilakat sain joulukuussa 2017, koska ostin Ciatén Mini Mani Month -joulukalenterin. Suurimpaan osaan niistä lakoista olen tyytyväinen. Olen ajoittain jopa lakkaillut kynsiäni. Viimeisimmät geelikynnet tein itselleni noin vuosi sitten. Olen siinä välissä tehnyt parit kynnet ystävälle.

Kynsimaailma on kuitenkin jäänyt hyvin paljon unohduksiin, olen jättäytynyt esimerkiksi Rakennekynnet-sivuston ylläpidosta pois. En ole seurannut uusimpia trendejä, en ole katsonut opetusvideoita, tilannut rakennekynsitarvikkeita saatika mitään muuta kynsiin liittyvää. Mutta niin se elämä menee.

Nyt kuitenkin parin kuukauden ajan sisälläni on kytenyt ajatus uuden blogin tai vlogin perustamisesta. Olen katsonut paljon Youtube-videoita lähiaikoina ja miettinyt, olisiko siitä harrastukseksi. Noh, enpä tiedä.

Tänään kuitenkin tajusin, että minulla on edelleen tämä Slugs and nails and kitty cat tails -blogi. Ei vaatisi suurta vaivaa hieman muokata blogipohjaa, jotta tästä saisi freshimmän ja nykyistä minää kuvaavan blogin.

Olen tehnyt myös hieman taustatyötä miettiessäni, onko minulla kohderyhmää, millainen blogista/vlogista tulisi, kannattaako kyseinen ajatus edes. Olen todennut, että suomalaiset edelleen lukevat enemmän blogeja kuin katsovat Youtubea. Varsinkin kohderyhmäni, jonka olen ajatellut olevan aikuiset naiset.


Olen luonut Wix-verkkopalveluun oman sivun, jonne kirjoitan englanniksi. Olen tässä samalla miettinyt, kirjoittaisinko englanniksi vai suomeksi. Miten voi olla näin vaikeaa päättää ihan yksinkertainen asia? Äidinkieli vai ulkomaankieli?

Tänne Bloggeriin joka tapauksessa kirjoitan suomeksi, koska varmasti tänne tiensä löytää helpommin suomenkieliset lukijat. Katsotaan, jos alan muokata tuota Wixiä enemmän englanninkieliseksi infosivuksi kuin blogiksi.

Jos haluat tutustua enemmän nykyiseen minääni, voit klikkautua Instagrammiin: @backisthebig.

Yritän nyt antaa tekohengitystä koko tälle blogiasialle, ja katsotaan mitä tästä tulee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asialliset kommentit tervetulleita!