tiistai 30. huhtikuuta 2013

Älä tee niin ku mä teen, tee niin ku mä sanon

Ajattelinpa nyt esitellä teille huolletut geelit, jotka kuuluvat kolmeen tärkeään kategoriaan:
- Älä tee niin ku mä teen, tee niin ku mä sanon
- Ei menny niin ku Strömsössä
- Kaukaa kauniit.
Mä en edes viisti suurentaa näitä...

Elikkäs.
- Älä koskaan levitä geeliä liikaa kynsinauhojen läheisyyteen, se alkaa liftata eli ilmaantua eli tuottaa tuollaista kaunista vaaleaa reunoille, mitä tekee mieli repiä. Ja sitten kynsi onkin pilalla
- Yritä saada kynsistä edes samanmuotoiset. Tai sinnepäin
- Riko kaikki ilmakuplat ennen uunitusta
- Yritä saada kaunis smile line. Älä levitä turhan paljon ranskisgeeliä/-lakkaa, jotta et viilaa sitä puhki

Tuossa nyt nuo tärkeimmät, mitä edes viitsin mainita :D Tämän takia näette mulla aina lakkaa kynsillä! Tänään aion lakkailla vappukynnet. Niistä toivottavasti tulee julkaisukelpoiset.

Tässä geelauksessa käytin:
- Mosaic Freshner & Ultrabond Primer
- Mosaic Natural
- Mosaic Crystal
- Kinetics Shield Gel Polish (valkoinen)
- Mosaic No Lines
- Mosaic Top Gel

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asialliset kommentit tervetulleita!