maanantai 1. huhtikuuta 2013

Keltaista ja mustaa

Eräs ystäväni lakkailee tiuhaan keltaisella ja mustalla. Tämä liittyy hänen harrastukseensa, lentopalloon. Minä puolestani en ole mikään keltaisen ystävä, mutta silti lakkalaatikostani tänään nappasin Sinful Colorsin pastellinkeltaisen Unicornin. Piti tekemäni huomiota herättämättömät kynnet töihin... Leimat napattu tutusta ja turvallisesta DRK-A -laatasta.



Onkohan nämä nyt sitten keltapohjaisia jalkapalloja vai mustareikäisiä hunajakennoja? :D

Sinful Colors oli pettymys. Hirmu paksua lakkaa, mikä olisi voinut peittää yhdellä kerroksella, mutta sitä ei saanut tasoittumaan millään. Aina jäi joku kohta jotenkin tummemmaksi. Kolme kerrosta näihin sitten vaadittiin. Kuivuminen... Noh, Kineticsin Kwik Kote + Cesarssin pikakuivattaja + Seche Vite loppujen lopuksi kuivattivat paksut kerrokset. Kwikkiä käytin jokaisen kerroksen välissä, koska arvasin lakan olevan niin jöötiä, ettei se kuivu millään. Kwik tosin rypisti lakkaa kummasti reunoista, mikä taas aiheutti uusien lakkakerroksien lakkailun. Ja minähän lakkasin... Seche teki hienot pallukat oikean käden kynsiin, ne onneksi peittyivät leimojen alle.

Ärsyttää, koska olen tyytyväinen vain pikkurillin leimoihin! Voiko surkea leimaustulokseni muissa kynsissä johtua siitä, etten odota tarpeeksi kauan, että kynsilakanpoistoaine kuivuu pois laatalta tai leimasimesta? Ja tuokaan ei sitten pälkähtänyt mieleeni leimatessa, vaan vasta nyt...

7 kommenttia:

  1. Minäkin olen tänään tapellut huonon vaaleankeltaisen kanssa, nimittäin China Glazen Lemon Fizzin. Onkohan kaikki tälläiset keltaisen sävyt yhtä kuraa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai sulla Lemon Fizz! Mun Lemon Fizz on vallan mukava :o Justiinsa tein semi-pääsiäiskynnet (=kevätkynnet) sillä enkä suurempiin ongelmiin törmännyt.

      Poista
    2. No voi höh, siis mun lakan osalta. Oon varmaan saanut jonkun maanantaikappaleen, sillä se levittäminen oli ihan tuskaa :D

      Poista
    3. Murr, miksi näissä lakoissa on aina maanantaikappaleita!? Multa löytyy muista lakoista maanantaita :D

      Poista
  2. mulla tulee näistä mieleen hunajakenno

    VastaaPoista
  3. Mä syyttäisin tota mustaa, se on ainakin minusta kaikista vaikein väri leimoissa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta kyllä helposti pilaa kaiken, kun se sottaa eikä millään meinaa lähteä kynsinauhoilta!

      Poista

Asialliset kommentit tervetulleita!