torstai 18. heinäkuuta 2013

Color Club -liukuvärjäystä

Vaaleimpana vihreänä toimii ihanaakin ihanampi Twiggie. Keskivihreänä, jota ei jokaisella kynnellä edes kunnolla näy, on Edie. Ja kärjissä tummimpana vihreänä ja kimaltelevana on Metamorphosis. Niitit olen saanut Kynsinaisten lahjaringistä kuukausilahjaksi :) Leimailukuvat XL-laatasta nro 30.






Joo, mä tiedän... Mun tulis etsiä se kameran laturi ja nopeesti...

Noissa muutamissa kynsissä (jos tarkkoja ollaan niin oikeassa kädessä) näkyy tuollaista kummallista vihreää suttua tuon leiman alla. Ne on niitä ekoja leimoja, mitkä ei sitten näkyneetkään tarpeeksi hyvin omasta mielestäni, joten heittelin nuo Konadin valkoisella leimatut vaan päälle. Älkää häiriintykö niistä, en mäkään häiriinny :)

...köhköh...vähänkö laimeeta käyttää samoja leimoja kuin edellisellä kerralla hyvin onnistuneessa liukuvärjäyksessä ;D

Oli pakko vielä ottaa kuva meidän lampusta, joka on lamppu. Mun mielestä toi on niin siisti ja tuijottelun arvoinen :D

14 kommenttia:

  1. Nämä on kauniit. Ja sulla on muuten nyt tosi kivan malliset kynnet!

    VastaaPoista
  2. Aivan upeat! :) Mun mielestä nuo vihreät leimat tuolla alla näyttää hyvältä, niinkuin niiden olisi tarkoituskin olla siellä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia :) Eihän niitä vihreitä leimoja näin livenäkään kunnolla huomaa

      Poista
  3. Tosi hienot! Ja alla olevia vihreitä ei edes erottanu, kuten Junekin sanoi niin näyttää että niiden olisi tarkoituskin olla sielä :)

    VastaaPoista
  4. Tykkään näistä kyllä tosi paljon ja munkin mielestä nuo "pohjaleimat" käy hyvin kokonaisuuteen.

    Mä oon kans katsonut tuollaista lamppua kaupassa, mutta meillä ei vaan oo oikein paikkaa missä tuollaista pitää. Syytän liian matalaa huonekorkeutta yhdistettynä liian pitkään mieheen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä on kans matalat huoneet, mutta toi vaan oli pakko saada. Jotenkin mielettömän hauska lamppu, joka on lamppu :D

      Poista
  5. Oi nää on tosi ihanat! Piti ihan tarkistaa, että vieläkö oon sun lukija, kun tuntuu, että en oo pitkään aikaan nähny feedissä sun postauksia. Luulin ensin, että et oo kirjotellu, mutta oothan sää! Ja mä oon missannu miljoonat ihanat kynnet, yhyy! Onneks ne postaukset voi lukea vaikka nyt :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joku muukin on sanonut samaa, että Blogger on tehny mun blogin kohdalla tota, ettei näytä postauksia. Kokeilin pistää itseni lukijaksi ja katsoa, että tekeekö mulle sen. Kyllä se vaan sen teki! Piti pistää ittensä uudestaan lukijaksi, että alko omat postaukset näkyyn feedissä :o

      Poista
    2. Ahaa, no mäpä tuun uudestaan lukijaksi :O

      Poista

Asialliset kommentit tervetulleita!