torstai 24. toukokuuta 2012

Kysymyshaaste

Hannele Künsii-blogista haastoi mut tähän haasteeseen, joka on pyörinyt kaikissa mahdollisissa blogeissa - uskoakseni. Mä täällä jo tuulettelin, että jee mun ei tartte tehdä tätä, kun kukaan ei mua haasta :D Voi kuinka väärässä olinkaan...


SÄÄNNÖT
 1. Jokaisen pitää kertoa 11 asiaa itsestään.


- Olen saanut kissamme laihdutettua normaalin pienen kissan painoon (nelisen kiloa), mutta oma laihdutusprosessini tyssää ensimmäisen viikon jälkeen. Laiska minä! On paljon helpompaa evätä muilta ruokailu kuin itseltä :D
- Käytän usein pantaa, vaikka etuhiukseni olisivat lyhyet. Jotenkin jäänyt sellainen tapa...
- Hiuksissani ei pysy kunnolla oikeastaan mikään väri. Väri on komeasti haalistunut noin 8 viikkoa värjäyksestä. Yleensä ainoa väri, joka pysyy hiuksissani ja joka ei heti haalistu, on yhtä vaille musta ruskea :D
- Mulla on rästissä tosi monta Oriflamen tuotearvostelua, mutta ajattelin ne hoitaa alta pois heti huomisen jälkeen.
- Huomenna on mun viimeinen harjoittelupäivä eli olen siis suorittanut kaikki viisi harjoittelujaksoa, jotka kuuluvat tähän koulutukseeni. Sitten ne päästää mut maailmalle!!
- Mulla on aivan ihanan värinen lompakko! Ostin sen aikaisemmin keväällä Sokokselta, kun se oli niin keväisen vihreä. Nyt se alkaa näyttää enemmän keltaisenvihreältä.
- Opin tänään virkkaamaan kauniin kukan harjoittelupaikassani! Eräs mukava nuori nainen opetti sen minulle ja sain vielä kaiken lisäksi kopioida ohjeen itselleni.
- Osaan tehdä joitain käsitöitä ja nautin niiden tekemisestä. Olen tehnyt lapasia, villasukkia, kynsikkäitä ja kaulaliinoja. Olen myös tehnyt pöytäliinoja, paidan ja yömekon.
- Olen kerännyt Himotuslistan sekä China Glaze -lakoista että OPIn lakoista. Tiedetään, yhdessä postauksessa kirosin CG:t maailman syvimpään ja pimeimpään rakoon, mutta kun tajusin, että vikahan voi olla lakkaajassa, niin väreihinhän mä rakastuin.
- Tykkään tosi paljon ajella autolla. En ole mikään autoasiantuntija - hyvän kun erotan vaihdekepin käsijarrusta - vaan ajaminen on kivaa. Vaikken olekaan pitkähermoinen autoillessani :D
- Olen kerran saanut niin kovat sakot ylinopeudesta, että opin kertaheitolla läksyni ja nykyään olen todella vainoharhainen, jos joku auto ajaa perässäni muutaman kilometrin. Että jos törmäätte autoon, joka hidastaa koko ajan enemmän ja enemmän, se saattaa olla minä, joka odottaa, että tulette tarpeeksi lähelle, että näen, oletteko poliiseja :D :D :D

2. Vastaa kysymyksiin, jotka olet saanut ja luo itse 11 kysymystä niille, joille lähetät haasteen eteenpäin.
Hannelen kysymyksiin vastaukset:


Kuka on idolisi? Miksi?
Ääh apua vaikea kysymys! Mulla ei oikeastaan ole ketään sellaista varsinaista idolia, tykkään kyllä joistain kirjailijoista, mutta mulla ei ole sellaista "haluaisin olla kuin hän" -ajattelua. Ja siis mun mielestä tuo ajattelun saattaa joskus liittyä siihen, kun jotakuta pidetään idolina. Pitäisikö sanoa, että isäni on idolini, koska mulle kelpais sellainen työmotivaatio, tarmo ja palkka, mitkä hänellä ovat :D


Kuinka monta lakkaa omistat?
Viimeksi, kun laskin, niitä oli 50 kpl, mutta sen jälkeen on muutama kotiutunut, joten pyöristetään sinne 60 kpl.


Kuinka usein laitat kynsiä?
Jos tulee oikein kiva lakkaus, kuten viimeisin Ombre-lakkaus, se saattaa pysyä niin kauan kynsillä, kunnes alkaa repsottaa eli useamman päivän. Mutta jos tulee epäonnistuneita hätälakkauksia, niin yön yli - ehkä :D


Mitä kaikkea harrastat?
"Kaikkea"! Vau :D Yhtenä päivänä bussissa mulle iski ajatus kuin salama kirkaalta taivaalta: mähän harrastan tätä kynsienlaittoa! Ei mulla oikein tämän koulupingotuksen lisäksi ole muuta harrastusta. Pyöräilystä tykkään, mutta tarvitsen pyörääni uuden satulan ennen kuin voin aloittaa sillä minkäänlaista harrastusta -.-


Mitä tekisit, jos saisit päivän ajan olla mies?
Ai kauhee, emmä halua olla mies!! :D Jos mulla kuitenkin olisi samat taidot kuin nyt niin testaisin, onko minunlaisellani miehellä kovemmat kynnet kuin mulla ja miltä näyttäisi, jos miehelle tehtäisiin rakennekynnet :D Jos mä menisin tavallaan lainaamaan toisen miehen kehoa, niin tekisin jotain, mitä hän osaa parhaiten. Ehkä menisin haistelemaan miesten hajusteosastolle jotain partavesiä ja testaisin naisten hajuvesiosaston, että tuoksuvatko noi hajuvedet erilaiselta miehen nenään :D


Miksi aloit bloggaamaan?
Arvasin, että tämä kysymys tulee joskus eteeni. Mä aloitin bloggaamisen, koska luin paria kynsiblogia silloin, kun ajattelin mennä kynsikurssille. Tajusin, että tämähän on maailman parasta kynsikuvien varastointia. Jos satun tekemään jotkut tosi hienot kynnet - mitä ei kyllä ole sattunut kovinkaan paljon - niin saan ne nettiin ikuisiksi ajoiksi säilöön. Ja blogin kanssa minun on tavallaan pakko myös ottaa niistä kuva, koska mulla on ihan ok kamera ja toimii hyvin mun käytössä ja oikeasti mun pitäisi käyttää sitä huomattavasti enemmän kuin sitä tulee käytettyä. Mun blogi on mun vanhojen kynsien kuvakollaasi :)


Mikä on lempivuodenaikasi, miksi?
Mä tykkään talvesta, koska kesällä on kuumaa ja hikistä ja ukkostaa ja ötököitä jajaja... Talvella on ihanaa kuunnella pakkasen pauketta puutalossa (vanhempieni luona), istua nököttää sohvalla sykkyrässä ja kohtuullinen määrä lunta on ihanaa katseltavaa.


Mitä tekisit 10000 eurolla? Pitää tuhlata ;)
Itseasias kymppitonni on aika pieni summa missään tilanteessa :D Mä varmaan menisin pankkiin ja sanoisin, että nyt on löytynyt sellanen asunto, minkä mä tahdon ja multa löytyy kymppitonni, antakaa loput lainana :D


Missä kaikissa maissa olet käynyt?
Ruotsi, Viro, Latvia ja Puola.


Suosikki kosmetiikkatuotteesi kautta aikojen?
MaxFactorin mascara :)


Mikä on blogisi ennätyskävijämäärä/päivä? Mistä piikki johtui?
Ennätyskävijämäärä oli 325 sivun katselua 21.5.2012. Johtui siitä, että laitoin kynsikuvani jakoon Pinterestissä :D :D


Ja mun kysymykset:
Lempilakkasi? Miksi?
Lempibändisi? Miksi?
Lempielokuvasi? Miksi?
Onko sinulla lemmikkiä/lemmikkejä? Mitä?
Peittosi pussilakanan väri juuri nyt?
Lempipäällyslakkasi?
Lempikauppasi? Miksi?
Jos olet saanut huonoa asiakaspalvelua, lähetätkö/annatko reklamaatiota?
Lempijuomasi kesähelteellä?
Jaatko kuviasi Pinterestissä?
Osaatko/Teetkö käsitöitä?

3. Valitse 11 henkilöä ja linkitä heidät postaukseen.
Anteeksi nyt, mutta mä en jaksa haastaa ketään. Jos haluatte tehdä tämän, niin voitte vaikka kommenttikenttään vastata kysymyksiin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asialliset kommentit tervetulleita!