maanantai 30. heinäkuuta 2012

Hyödyllistä infoa

Tulipahan luettua Anniinan Tiny nail design blogia ja nappasin sieltä erittäin hyödyllisen tutoriaalin geelikynsien tekoon. Suosittelen kaikkia aloittelijoita ja harrastelijoita käymään kurkkaamassa tuo tuto, jotta tiedätte tekevänne kaiken oikein. On hyvin tärkeää tehdä kynnet oikein, jotta ei vahingoita omia saatika muiden kynsiä. Tätä asiaa ei kerta kaikkiaan voi enempää korostaa: olkaa varmoja siitä, mitä teette, koska jos ette ole, voitte jättää sen tekemättä.

Olen itse käynyt tosiaan sen geelikynsikurssin ja sieltä saimme todella hyvää opetusta niin henkilökohtaisesti kuin ryhmässäkin. Minulla on aina siellä tehty lappunen mukana pakissa, jos sattuu joku asia unohtumaan. Harvemmin unohtuu (ja jos unohtuu, se on omien kynsien huollon huolimattomuutta), koska olen tavannut sitä omien kynsieni kanssa, joten muiden kynsien tekeminen onkin helpompaa jo, koska muistan hyvin, mitä pitää tehdä ja miten. Mutta siis, jos teitä kiinnostaa geelikynsien teko tai olette vasta aloittaneet, suosittelen Anniinan ohjetta lämpimästi!

Ai miten satuin törmäämään Anniinan ohjeeseen, vaikka olenkin jo puolisen vuotta kynsiä väsäillyt? Anniina pisti Facebookissa minulle viestiä, että ei kai minua haittaa, että hän on linkannut blogini sinne loppuun. Pointtihan oli siinä, että olen selkä vääränä ja silmät ummessa surffaillut Youtuben ihmeellisessä maailmassa ja kerännyt Rakennekynnet-Facebook-ryhmällemme linkkilistaa/soittolistaa Youtubeen, jotta kaikkien olisi helppo sieltä löytää vastauksia kysymyksiinsä. Soittolistat koostuvat useista eri aiheista ja olen kerännyt sinne lähinnä Gregin/Young Nailsin videoita sekä Gemman/Naio Nailsin videoita. He ovat vähän kuin ryhmämme Youtube-mentoreita ;D Jälleen kerran sanon, että olette todella tervetulleita ryhmäämme ja kaikkiin noihin sivupalkissani mainittuihin ryhmiin!

Koska Youtuben soittolistani ovat julkisia, listaan ne tähän alle nyt samantien niin sinäkin, joka et halua liittyä Rakennekynnet-ryhmään, voit käydä katsomassa huippujen tekemiä tutoriaalivideoita!

- Koristeluja
- Erikoisuuksia
- Geelikynnet
- Akryylikynnet
- Rakennekynsien viilaus

Kukas arvaa mikä päivä ylihuomenna on!? Jos et arvaa, saat tietää sen myöhemmin ;)

1 kommentti:

Asialliset kommentit tervetulleita!