torstai 17. tammikuuta 2013

Terppa tirpat!

Tulin näin kello 3.15 torstaiaamuna teille ilmoittelemaan, että sivupalkissani on nyt kysely siitä, mitä kautta sinä tätä blogia seuraat. Kysely on voimassa kahden viikon ajan eli kuun loppuun. Olen ihan vain kiinnostunut, että mitä kautta ihmiset ovat tänne löytäneet ja/tai mitä kautta seuraavat :)

Olen myös lisännyt yläpalkkiin Myytävänä-välilehden! Mikäli sinua kiinnostaa joku myytävistä tuotteista, lue välilehdeltä löytyvät ohjeet niin ollaan yhteyksissä :)

Mulla on menossa nyt yövuoro 3/4. Nukuin päivällä vain 6 tuntia ja ajatuksenani oli nukkua hieman lisää, mutta avomieheni on jostain napannut itselleen niinkin kivan kuin noroviruksen, joten osa illasta meni sen aiheuttamien tuhojen siivoamiseen. En ehkä kerro teille enempää, kohta lähdette hippulat vinkuen vetämään täältä blogista, jos alan yksityiskohtia jakelemaan :D Mutta kuitenkin. Olen siis hieman väsynyt täällä istuessani ja tuijottaessani telkkaria. Mikään ei tunnu tarpeeksi virkistävän olotilaani juuri nyt. Yksi ainoa virkistäisi: kunnon unet. Noh, ehkä sitten saan nukuttua, kun pääsen sängylle asti, koska avomieheni heivasin hänen vanhempiensa hoidettavaksi täksi yöksi ja huomiseksi päiväksi :D

Otin tänään kynsikamppeet mukaan tänne yövuoroon ja se olikin hyvä päätös! Pääsin kokeilemaan, miten tietyt lakat leimaavat ja miten leimauslaattani toimivat :) Yksi ainoa laatta tuotti päänvaivaa, kun en meinannut saada siitä parhainta ranskista nousemaan kokonaan. Pitää varmaan änkeä yhden huippuleimaajan luo kylään ja käskeä häntä kokeilemaan, mitä teen väärin. Jos hänkään ei saa kuvaa nousemaan, niin laatta on yksinkertaisesti huono, vaikka onkin Bundle Monsterin laatta. Niistä olen ymmärtänyt, että niiden pitäisi olla vallan ok laattoja!?

Ja nyt alkaa Pikku-Britannia! Vaikka mulla onkin se boxina, mutta silti. Mooii!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asialliset kommentit tervetulleita!